Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

flickvännen dumpat mig?

Postat av ceel den 25 Juli 2011, 20:08
42 kommentarer · 180 träffar
tjena fragbite.

jag vet inte vart någonstans jag ska börja...

hade träffat en tjej för ett tag sedan och vi blev tillsammans för 3 dagar sedan. första dagen så skulle min tjej gå och träffa en annan kille för att dom var typ vänner etc, då berättade min tjej då att vi var tillsammans och då blev han typ sur och berättade att han hade känslor för henne, efter det gick han och banka skallen i lyckstoplar och la sig ner i buskar. lol.

men iaf så var jag och en polare ute och cyklade lite då vi skulle och möta en till polare,sen träffade jag henne idag och så var hon med sina kompisar. då kom den killen och en utav hennes kompisar sprang till han.

då skrek min tjej till henne ' Hälsa honom att jag inte är ihop med (mitt namn) längre'

samtidig som hon trodde att jag hade cyklat iväg, sen gick hon och hennes kompisar iväg och jag och polarn cyklade iväg och jag var helt förvirrad.

vad hände? dumpade hon mig eller?

har någon liknande situation hänt dig?

stavfel bjuds etc

juste glömde säga att det var hon som frågade liksom...

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..