Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur kan det va

Postat av Jikz den 21 Juli 2011, 01:35
7 kommentarer · 244 träffar
Yo fragbiters.
Vi har varit i stugan någon dag i veckan då och då detta sommarlovet.
Och eftersom vi inte har någon dator som är användbar använder jag alltid min telefon om nätterna för att läsa nyheter och liknande saker. Brukar samt sitta inne mycket på forumet med fragbite appen eftersom jag älskar att diskutera (framför allt om samhällspolitik). Så idag är det ungefär 4e gången jag tar in telefonen på rummet vid 11-12 tiden då den andra ska sova. Men då börjar min mormor (är med henne atm då det är hennes stuga) säga åt mig att jag inte ska använda telefonen.
Då frågar jag såklart varför då detta är som ett intresse för mig.

Nu till poängen. Svaren jag får är att jag beter mig "onormalt" för att jag är på min telefon och läser nyheter och är inne på forum om nätterna och sen sover till mellan 13-16. Hon säger också att andras föräldrar pratar om att jag är konstig som gör det. Samt att hon tydligen inte kan sova, trots att hon bor hela köket och vardags rummet ifrån mitt och brorsans rum.

Då svarar jag att det är ett intresse för mig och att jag inte kan göra det om dagarna för vi jämt är på stranden och där har jag ingen täckning till nätet. Kan också nämna att jag tycker det är totalt onödigt att vara vaken på morgonen då det inte händer någonting om morgonen utan mer på kvällen/natten.

Förövrigt så är mina föräldrar skilda så min farsa stack till Spanien,
Min mamma är hemma i stan och vill komma in i "jobb rytmen" då hon har haft semester. Så jag och min lillebror får vara här. Så jag har ingenstans att ta vägen utom polare såklart. Dock sommarjobbar de
Flesta eller är upptagna med annat.
Så nu kommer min mormor be min mamma att stänga av mitt abbenomang till telefonen pga detta.
Diskutera gärna om detta är rätt eller vad ni skulle gjort i situationen!
Bjuder på stavfel och annat skit, men som sagt. Är på min telefon.
Peace

Borde jag få använda telefonen om nätterna?

19 personer har röstat

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..