Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Morsan slängde ut mig

Postat av haXXer98 den 18 Juli 2011, 02:28
110 kommentarer · 367 träffar
Tja, sitter hos en polare och är lite halv ledsen faktiskt.

Igår mitt på dagen kom morsan hem skitfull och arg på mig (vet ej varför) och började kasta mina saker ut från rummet och sa att jag skulle gå ut, hon stank sprit så jag behöll lugnet och gick ut ur lägenheten ner till gården för att röka och bara chilla liksom.

Efter några cigg på gården gick jag upp igen för att se om hon lugnat ner sig men icke!

Mitt tangentbord var sönder hon hade spottat på golvet och slitit sönder några t-shirts. Jag flippade ur och stängde in henne på toan i typ 30min eller nått...

När jag släppte ut henne så jagade hon mig med en stång (som man hänge upp kläder på) runt i lägenheten och fick till ett rejält slag över ryggen på mig.

Hon svingde igen och jag tog tag i den och försökte lugna ner henne när hon sa du är inte värd att vara min son och kollade mig i ögonen.

Jag blev mer ledsen än frustrerad så jag gick ut därifrån och drog till en polare...

---------------------------- ------------EDIT-------------- ------------------------------ ----
Jag gick hem idag runt 19:30 men min mamma var inte hemma, satt och väntade i 2timmar utan att någon kom hem så jag är fortfarande hos polaren och ska vara där tills på trosdag nästa vecka är det bestämmt!
-------------------- ---------------------EDIT----- ------------------------------ --------
Är hemma nu och mamma har inte varit hemma på heladagen jag har tagit mina sparpengar och köpte mat och sånt men hoppas på att hon ska komma hem och be om förlåtelse! Det låg ett nytt tangentbord på mitt skrivbord när jag kom hem, ett fattigt hp standard men ändå... kommer med mer edit senare!

Disk : Hur ska jag få tillbaka min mamma

Många tycker säkert att en mamma inte ska göra så men hon har haft mycket problem med alkoholen på senaste tiden och jag vill bara hjälpa henne...

110 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 110 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..