Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej, ja eller nej?

Postat av shhven den 18 Juli 2011, 01:36
15 kommentarer · 209 träffar
hejsan!

Jag börjar från starten..

Jag lirade en innebandy tunering och sen skulle jag käka lunch där, och då blev det toast om jag inte minns helt fel, och hon som ger den hon fastnade jag för direkt..

Och jag letade upp henne och hittade henne på facebook, och har pratat med henne på facebook i 5månader kanske.

Fast vi snackade mycket i 2månader, sen typ skrev hon inte till mig eller någonting på typ 1månad..

Kändes som jag fått feta dissen, men sen efter 1månad så skrev hon igen, och vi började prata lite..

Anledningen till att hon inte skrev var "trött på killar", antar att något måste hänt.. så gick inte in på det!

men tänkte på henne hela den tiden, tänker ofta på henne. Vi har mycket gemensamt, spelar samma sport osv.

Sen nu ville hon ringa o prata med mig ( första gången vi snackar i phone då ) så visst sa jag, så snackade vi i 2h på natten.

Och hon ville träffa mig nu på måndag ( alltså idag ) men jag har inte tid, har bestämt massa saker med min syster. Och tjejen där ska dra till hudiksvall i 1 vecka, och sen kommer hem efter det och då tänkte jag träffa henne.

Kan även tillägga att på facebook skriver hon oftast utan smileys vilket jag kan känna "drygt" men samtidigt vet jag hur hon är och hur hon menar när jag pratat med henne i telefon.

För hon var verkligen jätte social & söt osv i telefon! och jag har fan totalt fastnat för henne nu!

Men jag hör på henne att hon är inte den som går och skapar ett förhållande med en kille direkt, utan hon vill ha en kille som inte är idiot och inte dissar henne efter 1vecka..

Hon är dessutom oskuld tror jag, men kollar man utséende och personlighet så tror man inte hon skulle kunna vara det..

Men jag undrar, vad tycker ni? ska man försöka på denna tjej? har länge velat hitta den rätta nu ..
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..