Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejer mer svin än killar ?

Postat av cringeskitsida den 17 Juli 2011, 16:03
56 kommentarer · 498 träffar
Hejsan fragbite. Är dagligen inne på fragbite, endel stunder längre än andra. Och jag bara inte låta bli att lägga märke till dessa ''bruden, otrogen'' trådar, i alla stilar.

Så nu vill jag veta, ifrån eran synvinkel, och era erfarenheter vad ni tycker och tror om detta, är tjejer mer svin än killar i förhållanden, eller har motsatsen bevisats ? Hmm.

Ur min synvinkel så finns det rötägg ifrån båda könen, men till en större del ifrån tjejer, som jag själv märkt och även hört ifrån nära vänner osv. Oftast får man höra hur den och den bruden gjorde det och det, och i vissa fall även VARFÖR hon gjorde det, som tex '' tröttnat på sin pojkvän '' och ''löser'' det genom att vara otrogen, och det är nog ett av det mer fegare viset att berätta att känslorna svalnat. Men har även varit med om ett antal gånger att tjejkompisar har kommit och varit ledsna, och velat prata om att deras pojkvänner har varit otrogna och så. Men aldrig lika ''brutalt'' ; som när man pratat med killkompisar som haft flickvänner som varit otrogna.

Berätta GÄRNA vad som har hänt dig, om du varit med om något sånt här, att bruden har varit otrogen och dylikt, och varför hon nu var det. Och om det nu finns tjejer som varit med om detta med just killar, så kommentera mer än gärna!

Men ja vad tycker ni, Vilka agerar svin mest ? Seriösa svar ty.

Ursäktar för alla stavfel och särskrivningar samt stökighet.

Tjejer/Killar

225 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..