Jag o min kompis gillar samma tjej!
Tjena har ett ganska stort problem! Jag har börjat gilla en tjej som går i min kompis klass då han visade mig henne på facebook och jag har börjat prata med henne och så! Men min kompis har typ aldrig skrivit med henne och så och då när jag började gilla henne började han också skriva skit mycket med henne :/ Så jag tog beslutet att skita i henne! Nu någon månad senare visade han mig en ny som jag snackar mycket mer med och hon sa att hon typ gillade mig mm.. Men samma problem har uppstått min kompis har börjat snacka med henne också skit mycket nu bara för jag typ göra det känns det som! :/
Jag tycker detta är lågt av min kompis! Vad skulle ni gjort i detta läge?! :/
Tacksam för många vettiga svar!
Min kompis skriver sånna här repliker till henne: Du är snygg! Och sånt
När det är 10 pers på min 8/1 Server så pingar alla c:a 25
Fast då är servern bra konfad !
#14 Ofta man har 8/1 På fiberlina
Jag kör själv en server på en 10/10 lina, pentium4 och 1 gig ram, och den flyter på mycket bra och pallar 18-20 spelare med bra ping (15-30)men det är så länge alla är från norrland. Så fort nån nollåtta eller skåning kommer in pingar han 40-50.
BBB har 100/10 !
sen hur många spelare du kan ha beror mycket på datan cpu+minne men linan grejer kaske max 10 pers då man kommer pinga ca: 25 - 40 beronde på exakt vad du har i upload osv gl hf