Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lurig situation

Postat av FizzyBoone den 6 Juli 2011, 19:06
21 kommentarer · 198 träffar
Lite bakgrundsinfo: Jag är 18år och har nyligen gått in i ett pausförhållande med min flickvän på begäran av mig. Förra helgen så kom jag och min polare som då hade flickvän i kontakt med en brud, och i alla fall satte min polare på bruden samma dag utan att jag visste om det.

Men nu till problemet för några dagar sedan var även jag uppe och träffade samma brud och det ena ledde till det andra och vi hade sex, efter samlaget berättade hon att hon även legat med min polare, som ofta brukar säga att han är grym i sängen. Men hon sa då att då inte var fallet då hon fick orgasm av mig men inte honom;)

Men min polare gjorde imorse slut med sin brud och söker nu kontakt med denna flicka igen, han vet dock inte om vad som hänt mellan oss.
Och jag har absolut ingen aning vad jag skall göra...

Ingen som har varit i en liknande situation som har några bra tips?

Värt att tillägga, jag är ute efter ett kk-förhållande med bruden och vad min polare är ute efter vet jag inte.

Ber om ursäkt för eventuella stavfel, dålig meningsuppbyggnad etc men skriver från mobilen Atm så ha överseende!

// förbryllad 18åring
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..