Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Får Securitas göra såhär?

Postat av m0rti den 5 Juli 2011, 21:23
33 kommentarer · 1 012 träffar
Halloj!

Skulle prova en grej på ICA idag med min polare.

Jag gick in medan min kompis stog utanför, jag gick även dit 30 minuter efter så ingen skulle veta att vi känner varandra (vet inte vad min polare gjorde under tiden). Vi bor i en ganska liten stad så alla vet att vi känner varandra ändå, så min kompis var ganska sur där.

Men i alla fall, jag gick till kassan och tog en pingvinstång (utan att nån såg mig), sen gick jag tillbaka in i affären runt närmaste hörn. Sen böjde jag ut armen, just som min polare öppnar dörrarna till ICA (som öppnas automatiskt vid närvaro), och jag sular ut pingvinstången på gatan från affären. Var en bra bit ifrån men jag klarade det. Min polare tar diskret upp den utan att någon hinner reagera. Men naturligtvis står det en Securitas-vakt där och tar oss och kör hem oss till våra föräldrar. Vi fick heller inte behålla pingvinstången för den skulle vakten ta själv, jävla idiotjävel.

Disk: Är detta något som skulle fungera i längden? Kan man sula ut en hel matkasse? Är detta olagligt?
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..