Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

träffade världens gulligaste på fest

Postat av skoensnubbe_95 den 4 Juli 2011, 00:21
64 kommentarer · 311 träffar
Hej fragbite, första gången jag tar hjälp av er när det gäller kärlek, i går var jag på fest hos en kompis, lite halv segt i början osv, men mot kvällen så kom vi i gång med drickandet, då kom det fem tjejer, och en av dom tjejerna var verkligen super gullig och trevlig, vi började prata bytte mobil nummer och sånt där som alla gör, men hon värkade lite halvsugen på mig känndes det som för var hon än skulle gå skulle jag med, skulle hon på toa skulle jag med , skulle hon ner så skulle jag med, osv osv,

Men när festen tog sitt slut och folk började gå hem skulle hon också hem, hon gav mig en hejdå kram och en puss på munnen..

nu har vi smsat lite osv, och jag vill verkligen träffa hon igen, och det sjuka som satan är att jag VERKLIGEN VERKLIGEN saknar henne så otroligt mycket, och jag vet inte vad jag ska säga så hon vet att jag saknar henne, så TIPPS På vad jag kan skriva till henne så hon FATTAR att jag verkligen saknar henne och vill träffa hon mer.

vart lite halvmycket text hoppas ni orkade med det, Tack på förhand!:)

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..