Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hur står ni ut?!

Postat av muffmiffmuss den 30 Juni 2011, 22:23
97 kommentarer · 321 träffar
ÖVERALLT hör jag tjejer som säger " killar är skit, killar kommer förstöra er totalt, och dumpa dig , han kommer va otrogen , han menar inte de han säger,han ljuger " osvosv, HERREGUD. vadå dra alla över en kamm?!
& då frågar jag er killar: tycker ni inte de är jobbigt när alla tjejer ser på er så?! eller dom flesta iaf... såg t.ex. denna texten en tjej hade lagt ut på ett forum.
"Oavsett om du just nu ligger ensam med honom i sängen, har det alltid varit någon innan dig, och det kommer alltid vara någon efter dig. Och oavsett vad han säger så kan du lika gärna inse att han har sagt samma sak till hon som låg på samma plats som du gör nu, inse det, och saknaden kan bli mindre..

" Oavsett hur bra du är och hur snäll du är, kommer det alltid vara någon som är bättre och någon som är sämre än vad du är. För han kommer alltid säga att du är vackrast och att du är den enda. För tillfället så ljuger han inte, men för stunden vill man inte ha ett löfte.. Han kommer alltid att säga det du vill höra, sant eller inte sant, så faller du för det oavsett.
Glöm aldrig att han spelar ett spel. Spela med om du vill, men satsa aldrig allt, för det kommer aldrig han att göra.."

& jäätttee många bara " ååh,va fiin " och att den berörde dom osv...jag tycker den är hemsk!!! jag ser fan aldrig att killar skriver så om tjejer? att vi är dumma i huvudet, otrogna, att vi ska dra åt helvete osv.. eller vad säger ni? har jag rätt eller fel?

haha btw, tog mig typ hundra år innan jag fattade hur man gjorde en tråd (a) whiiie.
Föregående tråd
Nästa tråd

97 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 97 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..