Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med polaren

Postat av hankburger den 27 Juni 2011, 03:00
17 kommentarer · 194 träffar
Tjena alla fragbitare..

Nu är det så att jag har ett problem.. Jag har varit tillsammans med min tjej ett par veckor nu och allt är fint mellan oss.. Det är väl mer än vad jag kan säga om min ex. polare.. Jag och han har varit polare sedan 1:an och vi har haft våra tvister men det har aldrig särat på oss utan för eller senare har den andra sagt förlåt. Men jag har inte snackat med honom på två hela år.. Allt började när jag blev tillsammans med tjejen min. En dag kom han bara fram till mig och frågade om det var sant att jag blivit tillsammans med henne. Jag svarade så klart ja och undrade varför han frågade det.. Han valde att fräsa åt mig och gick därifrån i rasande takt.. Jaha tänkte jag.. nu är han väl sur för något jag gjort.. Så jag lät honom vara! Dagen efter tog jag kontakt med polaren men han dissade bara mig och gick iväg.. Fick sedan höra av en kille hur jag skulle ha "snott" hans tjej från honom! Jag mötte honom ett par dagar senare och undrade vad han höll på med.. Han svarade att jag skulle ge fan i tjejen min! Jag skrattade bara åt honom och sa att vem jag var tillsammans med skulle han ge fan i! För en vecka sen så fick jag ett SMS av killen som sa att om jag inte gjorde slut så skulle han nita mig! Svarade ju så klart inte på SMS:et! Dagen därpå kommer tjejen fram till mig och undrar varför min ex. polare gick omrking och sagt att jag tänkt göra slut med henne! Jag uppsökte polaren och sa åt honom att Dra åt helvete och att han skulle ge fan i att snacka skit till min tjej! För två dagar sen blev han tom. värre.. på en fest som jag och tjejen var på hos en annan polare så började han stöta på henne.. slutade med att jag gav honom en blåtira och sa att vänskapen var över! Fick ett meddelande via facebook från honom igår där han skyller på spriten och att han vill vara vänner igen.

Vad ska jag göra? Jag vet att Polaren har betett sig som ett svin men han har varit vid min sida sedan 1:an.. Ska jag förlåta honom eller dissa honom? Killen är ju uppenbart kär i tjejen min..
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..