Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ragga på polarns ex?

Postat av FML den 26 Juni 2011, 21:36
104 kommentarer · 437 träffar
Nu äre så här att en polare till mig har nyligen gjort slut med sin brud och han sa att han dumpade henne för att han hade tröttnat på henne, men någon vecka efter att de gjort slut så skriver hans ex till mig och berättar något helt annat. Hon verkar dessutom rätt så intresserad av mig, men jag vet inte om jag borde flörta tillbaka eller liknande, med tanke på att det är min polares ex liksom..men hon är sjukt snygg, snäll och allt såntdära, så det är ju klart man inte riktigt bangar på henne.

När jag berättade för honom att jag snackat lite med hans ex så verkade han lite skeptisk över det också, även fast han sa att det var han som hade dumpat henne? Hur ska jag göra?

Hjälp mig fragbite!

EDIT: Måste även tillägga att hon och jag snackat mycket innan hon och min polare blev tillsammans, dvs vi varit på g osv dock tog det slut pga att hon sa att hon hade hittat någon annan..hon har även börjat skriva att hon saknar honom lite, att hon kanske borde försöka igen. Dock vet jag inte hur hon tänker då hon stöter på mig och vill ha honom tillbaka?

Kommer INTE posta bild på henne här, så sluta fråga ty :)
Föregående tråd
Nästa tråd

104 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 104 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..