Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad ska jag skriva?

Postat av M.J.K den 26 Juni 2011, 00:27
27 kommentarer · 195 träffar
Hej fragbite!

Jag kan börja med att säga att ja bor i en liten stad och denna tjejen bor ju som här i samma stad men vi är i helt totalt olika ungdomskretsar och hon är ett år yngre än mig så vi har som aldrig pratat, tror inte ens att jag sett henne mycket i stan. Hon gick i en helt annan skola eftersom jag gick första året i gymnasiet nu och hon gick ut 9:an.

Jag tror att det närmaste jag nånsin varit henne var när jag raggade på hennes kompis. Då kanske jag såg henne nångång. Hon är ganska snygg. Hon verkar vara en sån tjej som ja vill ha.

Iallafall så har jag varit utan flickvän nu i ett år typ för att jag var less men nu har jag som börjat som ja titta på henne och sådär.

Nu till själva saken, jag vet inte vad jag ska skriva till henne, Vill ju börja sakta med att skriva på facebook eller något men jag vet inte hur jag börjar. Hon har sin msn på sin information men jag vet inte om jag orkar adda msn.
Jag har helt enkelt tappat stinget.
Så har någon av er ett förslag vad jag kan skriva? Onödiga kommentarer undanbedes.

Tack på förhand och bjuder på stavfel! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..