Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pappa är alkoholist.

Postat av tyrabbeN den 18 Juni 2011, 02:47
39 kommentarer · 220 träffar
Hej fb. Min pappa var en alkoholist typ ett halvt år sedan. Det hade pågått i drygt 5 år. Jag är 17 år ,har 2 syskon en bror 23,en syster 24.Min pappa skildes med min mamma förra året, och det tog jag hårt, men min mamma hade en bra orsak eftersom han gav sitt liv till alkoholen.

Han köpte alltid upp sina pengar på sprit som han drack varje dag. Han tog även Diapam på(ett sårts läkemedel)vilket gör en råddig i huvvet, typ som knark tror jag. Men nu är min mamma och pappa tillsammans igen och livet var bra igen och allt. Men Idag...så vände det hela;(

Min bror gick ut på krog och jag stannade hemma med syrran och pappa, ungefär 2 på natten gick jag ut på en cigg med en kompis och när jag återvände hem så ser jag min bror komma hem med taxi. Han hade slått ut 2 av sina tänder och hade 5 stygn på kinden. Sen gick han och väkte pappa och min pappas ögon var knallröda...Vet inte vad han hade tagit.

Vi frågade honom men han förnekade att han hade druckit...Han lucktade även sprit. Mitt liv har varit ett helvete under dem åren han missbrukade alkoholen. Det är verkligen inte kul. Just nu sitter jag i mitt rum och skriver det här eftersom jag vet inte vem jag skall berätta detta till. Vad fan skall jag göra.

Mår dåligt just nu som fan..vill inte att pappa skall bli knarkare/alkoholist. Det är det värsta som kan hända för mig just nu. Uppskattar verkligen om ni tar detta seriöst och inte trollar helt fullt på denna tråden..Bjuder mycket stavfel... tack iallafalll

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..