Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svartsjuka, min tjej och era åsikter

Postat av Stig Af Bussen den 16 Juni 2011, 06:38
40 kommentarer · 613 träffar
Hej grabbar. Känner för att skriva lite bara. Behöver era åsikter och tankar om svartsjuka.

http://sv.wikipedia.org/wiki/S vartsjuka

Blir ni lätt svartsjuka? Jag tror att jag lätt blir svartsjuk, men jag kan inte säga säkert, då jag inte har någon att jämföra med. Har inte pratat med mina vänner om detta ännu.

Anledningen att jag vart så fundersam är för att min flickvän kom hem till mig här om dagen och vi pratade lite allmänt om den senaste tiden. Hon nämnde då att hon vart inne i en klädbutik där en kille som hon känner jobbar. Jag vet att min tjej har gillat den här killen tidigare, kanske inte vart kär, men gillat iallafall. Men hon berättade att när hon gick in i butiken och såg att han jobbade så "dog" hon. Hon berättade även att dom pratade helt spontant om allt och om livet.

Jag har inget emot att hon pratar med honom och den här killen är dessutom upptagen med en annan tjej. Det är bara sättet som min tjej framför det på, som stör mig. När hon berättade om sin dag, så vart jag ledsen och nere. Ska prata med henne om detta senare idag. Se om hon tycker jag är knäpp som tycker så, eller om hon förstår mig.

Blir du lätt svartsjuk?

118 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..