Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

brudprobs

Postat av karl-alfred- den 13 Juni 2011, 22:28
12 kommentarer · 380 träffar
hej!

nu är det så att jag och några polare hade tänkt att dra ut på krogen förra veckan. Sagt och gjort så ringde vi ihop ett gäng och starta en förfest i solen med grill och dricka. Efter ett tag när vi va lite runda under fötterna så ringer min kompis dit några tjejer och eftersom det va så varmt och soligt ute så satt vi självklart med bar bula.

Jag som sportar mycket och styrketränar har ju en "fit" kropp (jag tänker inte på att den är så himla snygg med tanke på att jag ser mig varje dag i spegeln efter duschen) men jag tänker ju såklart inte på det. Men det kan ha bidragit till en hel del vilket ni får läsa längre ner.

Så vi fortsätter dricka och vi blir mer och mer fulla och tillslut så bestämmer vi oss för att dra till krogen. Väl på krogen så kommer jag inte ihåg så mycket men jag minns att jag stod och dansade med en av tjejerna på förfesten vääldigt intimt. Och tillslut så bestämmer vi oss för att gå hem till mig och ni förstår vad som pågick där.

Dagen efter så fick jag reda på att min kompis hade blivit grymt ledsen för att han tydligen va kär i den här tjejen vilket han inte hade berättat för någon. Dagen efter gick vi hem till han där alla andra hade sovit och min kompis som va ledsen sa inget till mig, han har inte sagt något till mig och det har gått 5 dagar sen detta hände.

OBS: Tjejen visste såklart att han gillade henne men hon har sagt flera gånger att hon bara vill vara kompis med han.

NOTERA att jag inte visste om att han gillade henne då detta hände.

Vad ska jag göra? Både jag och tjejen vill att vi ska fortsätta ses efter att det har lugnat ner sig lite med kompisen.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..