Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

skriva till en tjej första gången?

Postat av sqeezu den 11 Juni 2011, 19:44
34 kommentarer · 26 688 träffar
Tja.
nu är det så att jag har fått intresse för en tjej som går på samma skola som mig, jag går på Handelsprogrammet och det gör hon med men vi går inte i samma klass dock.
jag har aldrig riktigt haft mod att gå fram till henne och prata, så jag tänkte ta första steget via facebook och sedan jobba mot nästa steg.
Jag lade till henne som vän på facebook och hon accepterade min vänförfrågan, sedan hade jag tänkt att börja skriva lite med henne och försöka lära känna henne, sen när tiden är mogen så ska jag fråga om hon vill ta en fika eller gå ut o göra något osv.

varför jag skriver denna tråden är för att jag vet inte vad jag ska skriva till henne, det ända jag kommit på är, hej, läget :)? och fråga om intressen m.m. men det räcker inte så långt kanske, har inte så mycket erfarenhet om sånt här heller.

så, jag skulle uppskatta om ni kunde langa så mycket SERIÖSA tips som möjligt om hur man kan skriva till en tjej för första gången och få henne att gilla mig och fånga hennes intresse.

vad jag vet så håller hon inte på med någon sport, är ganska säker på om hon röker men jag snusar ju själv så det är säkert luungt.

berätta gärna om era egna erfarenheter :)!
tack på förhand

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..