Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Strulade på festen...

Postat av preparedwithfire den 7 Juni 2011, 16:19
29 kommentarer · 693 träffar
Jag skulle med på fest i fredags med mina polare. När jag kom dit så var det nästan inga där och vi var tidiga, lite stelt och så.

Började prata med lite folk som jag inte kände eftersom jag bara kände en som var där då(mina andra polare skulle komma lite senare). Tiden gick och folk rullade in och jag blev lite småfull. Under den tiden som blev jag presenterad för ett antal individer och en av dessa var en tjej som enligt mig var både söt & rolig.

Vi dansade lite och sedan satte hon sig på soffan och jag gick och satte mig brevid henne. Genast när jag satte mig så lutade hon sitt huvud mot min axel. Vi började små prata och efter en stund så började vi gå mot toaletterna och utanför där så blev det lite luddigt men jag vet att hon körde in tungan i munnen på mig och vi började alltså att hångla.

Resten av kvällen satt vi bara och myste med varandra (höll hand,kramades, kysstes etc) dock så sa vi aldrig riktigt hej då.

Jag åkte hem med en kille jag träffade på festen och han släppte av mig vid mitt hem och jag gick in och sov.

Nästa dag så addade jag henne på facebook och det blev inte mer med det. På söndagen så frågade min kompis om jag ville följa med på ett evenemang på måndagen(nationaldagen). Jag sa ja och tydligen skulle denna tjej jag strulade med på festen också dit och jobba vid ett stånd. Vi kom dit och eftersom min polare kände henne så tog han alltså själva "steget" och hälsade på henne, självklart sa jag hej och så men var väldigt tyst och det blev väldigt stelt.

Vi sa hej då efter någon minut bara och begav oss mot några andra som min polare kände. Jag träffade henne inte mer den dagen.

Så Fragbite vad ska jag göra? Hon har verkligen potential att bli en flickvän men jag vet inte hur jag ska "ta steget" så att säga. Hon verkar inte särskilt intresserad men man måste ju satsa, visst?
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..