Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med af humla

Postat av krossad den 7 Juni 2011, 01:45
11 kommentarer · 126 träffar
Skriver snabbt somfan pga. jag är stressad, det är så att jag har en af humla i mitt rum.

Den är som chuck Norris, slog fem slag med Aftonbladet. (Notera aftonbladet! ni vet hur deras kvalité på saker är.)

Men ÄNDÅ så lever den. Tänkte gasa ihjäl den med hjälp av axe men jag drabbades ju bara själv av det så det var ju jävligt lyckat.

Funderar starkt på stänga in den i ett glas eller nån burk av nå slag och göra nå hål i burken och tämja den men det blir väl lite fel så nej, jag stryker den idén.

Frågan nu lyder på följande vis: Har ni någonsin vart i samma situation eller en liknande? kanske en geting eller en äcklig fästing har vart på ditt rum? hur gick ni till väga med detta?

Ska jag döda aset direkt?

Motivera dina känslor och tankar kring detta.

Skicka gärna en playlist på spotify med lite lugna låtar så jag kan sova litegrann på dagen iallafall.

UPDATE: jag la mig på soffan i vardagsrummet och sov där. humlan vann striden denna gång, Morsan hade dock dödat den med motorsåg :P
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..