Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hångeL och kysseN

Postat av LodarLetarN den 5 Juni 2011, 20:53
8 kommentarer · 384 träffar
Sup

Jag tror att jag är en jävel i sängen, men jag tror dock att jag suger på att kyssas. Hur gör ni, några tekniker osv? Hur mkt ska man tugga? om man inte använder tung, ska man bara hålla läpparna mot varandra? Tröttnar ni inte efter ett tag? blir det inte väldigt enformigt?

Min erfarenhet är 3 tjejer. Första hade jag pullat ett tag och smekt på hela kroppen så hon var extremt kåt och när jag vände henne för att hångla med henne så bara stoppa hon in tungan i mig och började köra väldigt aggresivt och hårt typ. Det varade itne länge.

Andra tjejen: var sjukt passiv men förde in tungan direkt typ och jag kände att jag styrde och slutade hångla, började igen, lekte med tungan och det kändes som om jag skötte det rätt bra. Dock tröttnade jag på det skitsnabbt och blev uttråkad och kåtheten slocknade typ. Så jag stack för o dricka öl istället.

tredje tjejen var vild som fan men körde typ också bara in o kör runt med tungan i mig och hon smekte mig på kuken o sånt så jag blev helt off och minns inte så mkt :P
Föregående tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..