Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min mamma har dött

Postat av jimbo_94 den 1 Juni 2011, 23:47
321 kommentarer · 557 träffar
Min farsa dog för 2 årsen av en hjärnblödning och min morsa dog i morse av cancer... Blir så jävla förbannad har aldrig gjort nåt dumt har aldrig varit i slagsmål och har aldrig försökt göra någon illa ändå händer allt mig. Vi har alltid haft det dåligt ställt pengar mässigt så nu i slutet har jag fått ta ett sommar jobb där i stort sätt alla mina pengar som jag har tjänat har gått till hyra och min bror som är 10 år och det ända han gör att att spela fotboll så har varit tvungen att betala hans medlems avgift. Har verkligen gjort allting som jag har kunnat för denna familj ska kunna må så bra som möjligt har själv fått sluta i hockey för vi inte har råd helt enkelt. Just nu känns det som att jag bara vill försvinna vet inte vad som kommer hända med mig och min bror nu. Han e helt förstörd och försöker verkligen att få han på bättre humör men det går fan inte asso känns helt jävla otroligt. Känns som det inte finns nån framtid för oss.

Måste få skriva av mig lite har fan ingen att prata med. Tror fan inte på gud hur tänker han ser han inte att vi redan har det förjävligt så ska han ta det sista hoppet vi har kvar. HELVETE!!!!

Edit: Såg att många undra om vi hade en släkt. Och det har vi som tur är Min mormor, morfar, farfar,farmor och min moster e här och tar hand om oss... Vilket jag e jävligt glad över... Är så sjukt förbannad vill bara dampa låss totalt.

Vill bara tacka alla som finns här på fragbite... Gjorde inte denna tråd för att få uppmärksamhet utan för att jag har så så jävla svårt att prata med folk irl om just såna känslor. Har dock pratat med en irl kompis hela kvällen om allt annat än just detta har sån jävla tur att jag har han har snackat om allt annat än det som har hänt har till och med skrattat några gånger. Jag får helt enkelt vara glad över det jag har, har fortfarande kvar min bror och han tänker jag göra allt för.

EDIT: Tänkte bara berätta hur det har gått för oss.

Det har gått väldigt bra faktiskt vi bor hos min moster och hennes man som e våran gudmor och gudfar. Dom bor lite utanför Göteborg så vi var tvungna att flytta men det gör inget känns nästan bra att flytta ifrån där man har alla minnen med min morsa och farsa. Min bror går det faktiskt väldigt bra för han har redan fått många vänner och ska börja lira fotboll med ÖIS vilket både han och jag är glad över. För mig går det också bra för har börjat snacka med lite folk som bor här osv. Har också hittat en fin brud som jag har varit på bio med. Allt är bra bara man inte tänker så mycket på vad som har hänt... Har dock fått lite dåligt samvete över att det nästan känns som jag e lite för glad med tanke på vad som har hänt men får hoppas att det är vad min morsa hade velat. Aja tänkte bara att det kanske fanns någon som ville veta hur det blev vad som hände osv.

Tack Fragbite!

321 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 321 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..