Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

heta tvillingar

Postat av kepa den 25 Maj 2011, 10:42
14 kommentarer · 353 träffar
Okej har ett stort problem! Eh, det var såhär att i höstas började jag gymnasiet. Direkt spanade jag in ett tvillingpar, grymt heta tjejer! Och inte nog med det, de var riktigt schyssta också!

Men. Vi började umgås ganska mycket på skolan och ibland också på fritiden. Nu är det såhär att jag har fått känslor för dem båda. Men vem ska jag välja? Båda verkar vara intresserade av mig men jag vet inte riktigt för ingen av dem har sagt något. Jag vill inte heller vänta för länge för eftersom de är så snygga har de alltid en massa killar efter sig så det skulle nog inte ta så lång tid innan de blir upptagna..

Det är jobbigt att känna såhär, jag är ofta ledsen osv. Jag vill ju inte förstöra vänskapen med någon av dem! Känner mig dum som inte kan välja heller. Men det känns som om att vem jag än väljer så kommer jag "sakna" den andra och halverst ångra mig. Det blir ju också jobbigt om det blir dålig stämning mellan oss då vi går i samma klass.

Ska vara med dem ikväll, kan skriva update efter det. Snälla har ni några tips om vad jag ska göra? Hur jag ska kunna välja?

Peace out

EDIT: Blev inte att jag skrev igår, kom hem ganska sent.

Igår vid 8 så skulle jag fara till dem. Trodde att en till polare skulle vara med men när jag kom fram så var det bara tvillingarna där? Frågade om inte den andra polaren skulle komma men de sa att han inte kunde. Så där var jag, ensam med dem båda?! Drömläge tänker väl många nu.

Vi bestämde iallafall att vi skulle se en film. En av dem väljer en skräckis, "Shutter". Mycket läskig film förövrigt. Men ja, på något sätt blir det så att jag sitter i mitten av soffan, mellan dem. Och ju längre filmen går, ju närmare kommer de. Lutar sig mot min axel osv.. Jag känner mig ganska obekväm i situationen men samtidigt är det väldigt mysigt! Kan inte koncentrera mig så mycket på filmen om man säger så.

Sen plötsligt så är filmen slut. Ingen reser sig och JAG vill ju verkligen inte gå därifrån! Men sen måste en av tjejerna på toa så då går hon iväg. Och då händer det! Den andra KYSSER MIG!!! Jag blev ganska förvirrad och så men jag tror jag besvarar den. Efter det blir det inget mer för den andra kommer ju tillbaka. Jag vet inte men det verkade som att hon märkte att något hade hänt.

Sen snacka vi typ bara lite, inte om nåt allvarligt utan om typ skolan, klassen osv.. Fast hon som var på toa (alltså hon som inte kysste mig) säger faktiskt "tror ni det är några i klassen som har någon på gång?". Jag sa att jag inte trodde det (visste inte vad jag skulle säga utan att behöva förklara mig?). Sen for jag hem.

Så. Snälla fragbitare, VAD SKA JAG GÖRA? För jag tycker om de båda så mycket. Till saken hör att de står varandra väldigt nära, berättar allt för varandra osv. Men jag vet inte om hon tänker berätta om kyssen men som vissa föreslår så skulle man aldrig kunna "lura" den andra eller dölja det.

Har bilder på dem, lägger kanske upp senare.

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..