Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hitta lugnet.

Postat av tvåfyraåtta den 20 Maj 2011, 19:02
68 kommentarer · 313 träffar
Hejsan kära kompisar :-)

Hur står det till?

Jag kommer inte att skriva en sådan "jätte lång" tråd så jag hoppas att ni läser denna!

Jo jag har suttit och lyssnat lite på musik efter att jag kom hem från träningen och jag funderade på, vad kan möjligtvis få personer att trissa upp andra eller sig själva.

Det jag menar är att folk brukar ju spela tuff och svära eller leka allmänt långa på Internet, inte bara på Fragbite! Men när jag satt och lyssnade på musiken kom jag på att "Ja detta gör mig faktiskt lugn" vilken fick mig i en fas där jag tar det allmänt lugnt.

För att ytterligare fördjupa och förklara för er som inte förstår så ska jag göra detta :-)

Som alla vet och som jag sade där uppe så är folk ofta "tuffa" på Internet och ska vara dryga, vad detta kan bero på vet jag inte men jag vet att flertal av er som kommer läsa detta kommer att svara moget!

Så alltså för att komma till min slutpunkt som jag funderat på. Vad kan möjligtvis göra så att dom vill fånga ett "bråk" eller dylik och vad kan förhindra det?

Vad kan möjligtvis göra en person lugnare?

Vi har ju alla olika teorier så det skulle vara kul att se vad just du kommer svara på detta. Vad gör dig lugn? Vad gör dig stressad eller arg?

Stressad dag > Arg, tjurig. Lösning = Musik!

Bra dag > glad. Motsatts = Sura personer!

Så Fragbite svara med omsorg :-)

Ha det bäst nu denna Fredag kväll, kram!

Vad gör dig lugn?

174 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

68 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar