Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Korta tjejer vill ha långa killar? Sant?

Postat av glitchmade den 20 Maj 2011, 12:29
133 kommentarer · 7 957 träffar
Vet inte vad ska jag ta mig till så jag skriver det här istället. Förhållandet med min nuvarande tjej börjar att lida mot sitt slut på nu på senaste tiden har hon börjat att lista upp alla grejer som är dåligt med mig.

En av de största sakerna hon stör sig mest på med mig är att jag är inte så jättelång. Jag är tyvärr bara 170 och hon vill helst ha en kille som är 190 eller längre än så. Hon själv är inte heller så lång. Hon är bara 160 (!) och likväl kräver hon en kille som är 190 :S

Och det är det jag inte förstår riktigt varför. Känns som att det är ju ändå lite marginal i längdskillnad mellan mig och henne redan ju? Varför vill hon ha en minst 30 cm i längdskillnad?

Det slog mig en tanke när jag tänkte på detta att det är väldigt många korta tjejer som vill ha extremt långa killar, helst 185 - 190 och uppåt - i vissa extrema fall även 2 meter.

Så jag undrar: Varför vill de ha så där extrema marginaler för? Vad jag också märkt är att många tjejmodeller på tex 175 - 180 har inte så stora problem med längdskillnader på killar - mest för att de är vana vid att vara längre än de flesta andra redan (eftersom de går runt i högklackade skor varje dag på deras jobb redan).

Stämmer detta eller? Skriv vad ni tror om detta och era teorier!

Jag har mått sjukt dåligt på sistone sen hon tjatade om längden och allt, jag kände mig så oduglig ibland när jag tänker på det :/

Hur lång ska din tjej vara helst?

1542 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

133 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar