Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

boiling point.

Postat av Macz! den 19 Maj 2011, 16:42
20 kommentarer · 276 träffar
Hej fb...

Jag ska fatta mig rätt kort.

Har haft det lite svårt i livet på senaste, både med mina relationer, jobbet, och ekonomin.

Behöver inte gå in på det så noga, men alla olika delar av livet påverkas av varandra om något är jobbigt, det vet ni säkert själva, och jag är väldigt nära att koka över nu snart känner jag, och därför skriver jag till er och ber om hjälp på saker man kan göra för att "lugna ner sig lite" som min kära mor sa till mig nyss.

skall berätta lite så ni får en bättre inblick i mitt liv:

jag jobbar i en butik, och på mitt jobb träffar jag mycket människor varje dag, och jag har rätt obekväma arbetstider.

problemet jag har är att jag retar mig så frukansvärt mycket på vad alla människor säger och gör, och det blir ju lite problematiskt med tanke på vad jag jobbar med.

Varenda jävla kund jag träffar blir jobbigare och jobbigare, och ställer dummare och dummare frågor, och jag vet inte hur mycket mer jag klarar innan jag löper amok och skäller ut någon.

Kanske någon stackars fjortis som köper godis för 1kr 5 GÅNGER OM DAGEN?

Eller gubbjäveln som envisas med att köpa en stock snus, MEN han ska en _halv_ stock ettan lös och en _halv_ stock grov lös!!!

Eller kanske trattskallen som är handikappad och ska stå och tjöta med mig i 5minuter efter han avslutat sitt köp VARJE DAG!

Eller möjligtvis den senila kärringjäveln som kommer varje dag och ska köpa 3 paket cigaretter och betala med enbart MYNT som hon ALDRIG får upp ur sin fula plånbok med sina skakiga händer!!!

listan kan göras lång, men ni förstår min poäng.

Förlåt om min text blev lite barnslig men jag behövde avreagera mig..

jo, som sagt, jag behöver förslag och råd på hur jag kan varva ner och försöka bli lite mer lättsam och inte så lättretlig.

tack för att ni har förståelse, och tack på förhand .

Mvh Macz
Föregående tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..