Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med farsan..

Postat av kNOBBE den 17 Maj 2011, 18:00
30 kommentarer · 319 träffar
Tjena trogna FBare.

Har ett litet problem jag skulle vilja ta upp med er och förhoppningsvis få råd/tips på hur jag kan lösa detta! Det är som så att min farsa har tvångstankar.. Inte några i det tysta så som att tvätta händerna abnormt många gånger per dag eller liknande, utan att bajsar på offentliga platser!

Första gången jag var med om det var väl när jag var runt 7 år. Vi var på den lokala lekplatsen då farsan helt plötsligt utan förvarning sätter sig ner bredvid gungorna och lägger den största skit jag då någonsin hade sett. Jag frågade mamma varför han gjorde så, men hon sa bara att han var lite nödig..

Nu i äldre dar har jag slutat hänga med honom när han ska handla etc. då jag är rädd för vad som ska hända..
Tyvärr blev mina farhågor besannade idag när jag gick in på lokala tidningen på webben och fick se den här artikeln:
http://www.smp.se/nyheter/vaxj o/bajsade-i-mataffaren-far-bot er%282779208%29.gm

Vad fan ska jag göra? Jag har inte riktigt våga snacka om det med honom, typ förträngt det lite halvt..

Så jag ber er, kom på ett sätt att "bryta isen" när det gäller att komma in på ämnet, eller länka till psykiatriker eller liknande som kan ta sig an detta!

Tack på förhand.
Föregående tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..