Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

otrogen mot min Latifah! :(

Postat av Giant midget den 16 Maj 2011, 21:39
22 kommentarer · 252 träffar
jag ska beretta en sak nu för er om min tjej och min andra tjej kompis
. Det hela skedde bara 2 veckor efter jag och Latifah( min nuvarande flickvän ) blev en par. Vi åkte på ett fest hos en av hennes kompisar som jag aldrig träffat forut, vi var bara 13 (är 15 nu) år då så vi hade inga planer på att dricka pappas 2,5 cider alkohol läsk

Klockan när den var tolv, vi hade det trevligt hos Dachra som vi hade fest hås. vi spela music (mest turk music jag inte gilla det, jag är kurden) dansade kudoro dansen och pratade om min pappas bissniss kiosk. Men efter ett tag festen dog ut, Latifah kände en shuno som kunde fixa in oss på en club där det var minsta 18 år gräns.

Så vi börajde gå mot cluben och vi kom fram. lakk sen kom vi inte in jau, eller inte jag jallafall. Men Latifah och hennes jävla shuno kompisar hade redan gått in och jag stog kvar utenför med min Dachra.

Hon sa till mig hon kände en kompis som var fett lik mig och mer än 18. hon ringde några samtal, och sen bre vi en langa en adress dit vi skulle åka för att hämta ett falsk legg. Men det var cook långt vi ringde en taxi och skulle ta en spring not.

I taxin jag märkte att hon titta snett på mig, som att hon likea mig. är otrligt vacker, svårt att motstå. Men jag hade ju tjej så jag försökte prata lite med taxi snubben, men då hon smeka mig på benen och upp mot min dachri.

Hon viskade i min öra att hon ville jag skulle ta henne med min cooook stora dachri (den är cook stor helt allvarlig jag är kanske den är 13 så där slack som alla skriver här)

Jag visste inte vad ja skulle göra jau så ja sa typ ba ey stanna bre till snubben som körde.

Det fanns en liten skog där vi stannade, jag gick fram mot snubben dörr ja tänkte abo ja vill inte bara springa men sen Dachra jauu hon börjar springa så där som en tjockis efter en burgare eller en terrorist efter en bomb ni vet hahahhah bre. Så jag la benen bakom min ryggen och gjorde som Dachra

Sen inne i skogen vi stannar hon säger hon ville ha mig nu och här. Hon klängde lite på mig och jag började känna mig upphetsat. Vi tog av oss lite kläder och började pippa snett mot ett träd. Lakk sen när vi va klara vi klädde på oss, gick genom skogen upp mot alla betong lägenheter som i rosengård ni vet jau ahahaha. där vi skulle kirra legget för att sedan ringa shuno taxin igen och ner till utestället igen. Men tro på kebab asso att det var samma taxi snubbe? så jag det blev att muta honom så han skulle hålla sin käften och en extra dyr taxi resa blev det.

Sedan klockan nästan var 2 var vi tillbaks med Latifah och alla andra i gänget. Och cluben skulle snart stänga, vi lekte som inget hade hänt och började gå hem igen

slutt

-------------

vad tycker ni om att jag var med Dachra istället för Latifah??

----------------------

Varför jag otrogen finns det svar till, men det får vi väl att gå in på senare i tråden. VAD TROR NI? JAG VET INTE MEN MOSTE VETA NU FÖR JAG VIL GIFTA MEJ MED LATIFAH OCH DACHRA BÅDA NI VET HUR DE KAN VA IBLAND JAU. SKA JAG TA MED BÅDA TILL MIN HEMLAND I SOMMAR (KURDISTAN) OCH GIFTA MIG MED BÅDE? DUBBEL MYCKE TILL MIN DACHRI FÖR DERAS FITA !

vill ni ha en sån där up date så får ni säga till där nere där ni komenterar

VEM

56 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..