Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ett kärleksförhållande HELT UTAN SEX?

Postat av kalle_anka_ den 15 Maj 2011, 17:24
120 kommentarer · 771 träffar
Det är så att jag är på G med en riktigt underbar tjej som ser riktigt bra ut och allt. Fin kropp, finaste ögonen, rakt och mjukt hår har hon också.

Slank kropp och väldigt slim och allt men grejen är det:

Jag fick reda på att hon tillhör Jehovas vittne sekten / religionen eller vad det nu är och hennes familj är väldigt strikt med alla såna här grejer med sex och allt.

Just därför vill hon att vi ska ha ett förhållande HELT UTAN SEX.

Jag satte mig ner och funderade djupt på detta för visst är inte sex det viktigaste och jag kan nog hålla mig ett bra tag men hur funkar det i längden egentligen? Kommer man att bli överkåt eller kan man hålla ut så här i flera år?

Har någon av er haft ett förhålland HELT UTAN SEX eller ej? Berätta gärna för mig hur det gick iisf.

Jag kan ju förstå henne att hon är pryd och vill inte ha sex än så hon vill vara på den säkra sidan och ha ett förhållande utan att vi ska in i varann men jag däremot vet inte om jag kan stå emot hennes underbara kropp eller ej, eller henne överhuvudtaget för älskar man någon så blir det lätthänt att man går ett steg längre?

Vad tycker ni?
Föregående tråd
Nästa tråd

120 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 120 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..