Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Känner mig dum

Postat av FML den 14 Maj 2011, 01:42
38 kommentarer · 253 träffar
tjena fb, behöver lite hjälp nu. Är fortfarande lite smålullig efter "festen" så bjuder på stavfel etc!

Det är nu så att jag strulat med en tjej, som alla mina polare sa åt mig att INTE göra, för hon har alldeles nyligen gjort slut med sin kille och hon säger att om han kommer tillbaka så kommer hon ta tillbaks honom.
Jag får då höra av hnnes polare att hon tycker att jag är snygg och att hon vill ha mig, men jag vill ädnå inte pusha hnne till att hålla på med mig, även om jag vill fortsätta träffa henne, eftersom hon nyligen har gjort slut med sin kille som sagt. Btw, hon och hennes pojkvän har varit tillsammans i två år nu....så känner mig jävligt dum och det sa jag till henne, hon tog initiativet att komma närmare och kyssa mig tillslut och jag sa till henne att jag känner mig som en idiot..

hon är så snygg och snäll, trevlig...dock vill jag inte pusha henne, mina vänner säger bara att jag borde bara skita i det, doc vill jag själv barba vänta o se vad som händer, dock kommer jag inte hålla på o konfrotera henne o säga att jag gillar henne super mycket och att hon borde bli min. Jag har inte bråttom, jag kan vänta....
SÅ....hur gör jag?!?!

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..