Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

One night stand

Postat av Låst konto 235086 den 1 Maj 2011, 15:27
20 kommentarer · 325 träffar
Tja fragbite! Var på en fest igår med några polare och röjde runt lite tills klockan blev ungefär 12. Tog med mig första bästa brud hem och full som man var så började man ta av sig kläderna redan i trappuppgången. Minns inte så mycket av själva samlaget för jag däckade ganska fort. När jag vaknade i morse så märkte jag hur någon låg bredvid mig. Helt plötsligt så börjar det prassla till i sängen och upp steg en snygg tjej med långt brunt hår och lagom stora bröst :)

Hon såg att jag hade vaknat så hon ville göra frukost till mig, jag var för trött för att protestera så jag gick med på det. Med hjälp av lite smör och mackor så fixade hon ihop en liten gullig frukost till mig som hon glatt serverade i enbart trosor. Hon har varit här hela dagen nu och " pysslat " om mig. Fast just nu så vill jag inte ha någon här eftersom jag är upptagen med mitt jobb så vad tycker ni att jag ska göra? Jag känner ju henne inte ens.

Ska jag låta henne vara kvar eller skicka ut henne?
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..