Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad ska jag göra? [Bussbruden]

Postat av d[0.0]b den 28 April 2011, 19:12
18 kommentarer · 421 träffar
Tja fb.

Det är så att jag har lagt märke till en tjej ifrån min förra skola på bussen. På högstadiet stötte jag nästan aldrig på henne, har aldrig ens pratat med henne. Men nu tänker jag bara "wow" varje gång jag ser henne.
Min plan är att få kontakt med henne för att se vart det sen leder. Jag är inte så erfaren, har bara haft en flickvän innan och då var det hon som tog kontakten med mig till att börja med..
Men iallafall, jag är väl inte den snyggaste pojken men jag har min charm och inga hygienbesvär eller så, är väl normalbyggd.

Så jag ber er om hjälp för att utföra min mästerplan på bästa möjliga sätt! OBS! Jag vet att hon har haft en pojkvän nyligen, de kanske t.o.m. är tillsammans fortfarande. Så vet inte vad jag ska göra åt det :/ om jag skall vänta eller ej...

Jag ser henne som sagt bara på bussen, och nästan alla platser brukar vara upptagna. Dessa olika alternativen är väl de som skulle gå att försöka med iaf..

alt 1: jag börjar prata med henne på bussen (både det svåraste och mest pinsamma, men kanske det som ger bäst chanser?)

alt 2: jag följer efter henne när hon går av bussen och frågar ut henne (Ganska lätt för mig men _stalkervarning_?)

alt 3: jag ger henne en lapp där jag skriver ner mitt telefonnr (Väldigt lätt men wtf lågstadienivå?)

alt 4: Jag skiter i det, ger upp, och ångrar mig antagligen...

Tack för hjälpen fb, bjuder på stavfel

Vilket alternativ är bäst?

111 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..