Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hjälp mig

Postat av knas7 den 25 April 2011, 15:21
16 kommentarer · 409 träffar
hejsan,

det är så här jag har en flickvän nu, vart tillsammans ca 5 år.

var 14 när vi vart tillsammans, men jag är inte kär i henne längre! men det är inte det som är problemet!

PROBLEMET:

Innan jag blev tillsammans med min flickvän, hade jag en annan tjej var ju dock 13 år då det varade i ca 4 månader. När vi gjort slut så snackade vi inte på ca 2 år och då började vi skriva lite, hon började skriva att vi skulle träffas osv. Men det blev inget av det.

Men det sjuka var att jag var på stan och skulle handla lite kläder, så gick jag iförväg för orkade inte gå med min flickvän och kolla på kläder så jag gick till mitt och hon till sitt, när jag skulle möta upp henne igen så går jag för bi jusst HON! mitt ex som jag var tillsammans med när jag var 13, kom som en klump i magen när jag såg henne, blev typ kär igen, ni vet "första kärleken" glömmer man inte!

men klumpen sitter fortfarande kvar där tänker på henne när det var vi!

min nuvarande flickvän är otroligt svartsjuk, får inte ha någon tjej på msn mobilen, ingenting, får inte gå o ut med mina polare o dricka för att hon är så svart sjuk. jag ska göra slut med henne men vet inte riktigt när. har lite personliga saker att ta itu med innan jag kan skicka henne!

hur ska jag göra med mitt ex?

ska jag ta kontakt med henne och kolla om hon verkar intresserad? eller ska jag strunta i henne och hitta en ny sen?

Problemet är oxå att hon har pojkvän, men hon skrev för ca 2 år sen att vi skulle träffas och mysa osv, då hade hon oxå pojkvän,

vad skulle du gjort?
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..