Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

jobbigt läge

Postat av ystaly den 23 April 2011, 01:16
13 kommentarer · 163 träffar
Hej, nu är det så att jag blev tillsammans med en tjej i början av sommarn som var, men som sedan tog slut i slutet av sommarn. Kändes direkt inte nå "seriöst" även om man försökte så gott man kunde, men man fick skiten för allt för att ja hon var helt hjärntvättad.

Nu är det så att jag har börjat skrivit med hennes kompis ganska mycket på sms, facebook, msn osv. Har även träffat henne lite då och då på stan o hälsat men inget mer än så. Vi har inte vågat gjort något mycket mera åt saken just för att hon är rädd att mitt ex, som är hennes kompis ska bli sur på henne för att jag "träffar/håller på" med henne. För mig känns det helt sjukt då mitt ex LÄMNADE mig, har en ny kille och liksom hon har det bra, hon ska inte lägga sig i det där egentligen tycker jag.

Så det jag undrar nu är, hur ska jag gå till väga?
Har försökt att sagt en massa förslag om hur vi ska göra, men hon är fortfarande rädd för att ex;et/kompisen ska bli sur. Ganska jobbig sits för mig då jag tycker om henne som person och vill gärna lära känna henne bättre.
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..