Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej problem!

Postat av preparedwithfire den 21 April 2011, 22:22
20 kommentarer · 350 träffar
Hej, jag har ett stort problem med en tjej...

Det är så att jag går i ettan på gymnasiet och blivit stört kär i en tjej som går i min klass. Det dåliga är att hon går i min klass, så om jag inte lyckas med att "haffa" henne så blir det bara dålig stämning plus att jag gillar henne som vän också då hon har en otroligt personlighet!

Problemet är inte bara att vi går i samma klass utan att i början utav veckan så träffade hon en kille som hon verkar gilla men förnekar det. Detta har gjort att jag mår otroligt dåligt just nu.

Om jag berättar för henne hur situationen är och jag inte får samma känslor tillbaka så lär jag förlora henne som vän eller så blir det inte samma sak som förut, men om jag inte berättar så blir det lätt hänt att hon blir tillsammans med denna kille som jag ser som min rival just nu...

Jag har alltid haft dåligt självförtroende och aldrig haft något speciell relation till någon tjej förutom vänner.

Jag uppskattar verkligen alla seriösa svar!
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..