×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan vi killar vara svårflörtade?

Postat av taxaw23724 den 20 April 2011, 15:01
131 kommentarer · 3 940 träffar
Att vara svårflörtad tillhör nog brudarnas natur.

För att få ens bruds intresse på fester/krogen/skolan måste man kämpa för de ska visa intresse till dig.


Ibland eller ofta kan det gå så långt att bruden tycker du är desperat och lätttillgänglig. Då menar jag att bruden tycker att hon kan få bättre, för om ni tänker på samma sak så finns det säkert brudar ni lätt kunde få men ni VET att man kan få bättre. Känner ni igen er?


Så varför inte spela det omvända mot tjejerna? :D

Varför inte göra så att tjejen du är intresserad av umgås mer med dig genom att vara mer svårflörtad och inte helt öppen med hjärtat? Hon känner att du är en liten utmaning för att hon ska synas i dit liv.


Så Fragbite, kom med lite tips nu i tråden.

* EDIT:
Wow så mycket svar man fått och vilken givande diskussioner det har blivit.

Jag kan dra en kort historia varför jag gjorde den här tråden.

"För någon vecka sen så frågade en tjej i min klass om jag tyckte om henne.
Jag var ärlig och öppen sa att jag tyckte om henne. Jag gjorde detta eftersom många säger att man ska berätta för en tjej vad man tycker om henne och inte låta ha det inom sig, vilket jag har gjort innan och bara hållt käft om det.

Efter det dog allting mellan oss, istället för vi snackade som förrut blev det istället mer tjafs och hon hade svårigheter att prata med mig nu efteråt vårt samtal.

Nu funderar jag om man kan spela svår så att hon får intresse för mig."

EDIT2:
Kan ju berätta efter jag berättade vad jag kände om henne, så har bara fortsatt gått ner för oss.
Jag har på något sätt inte fått bekräftat av henne om vad hon tycker om mig eller ej. Den stora frågan har jag inte fått svar på och detta har gjort mig må dåligt de senaste dagarna.

Kan säga att spela svår inte lät till någon fördel, har kanske inte varit lika öppen till andra tjejer jag träffat på fest m.m.


EDIT3:
Måste bara skriva av mig, Fragbite.
Igår va det Valborg och det va riktigt härligt. Go fest med massa folk man kände från klassen och vänners gemensamma vänner. Så det blev riktigt najs vid en stor brasa och dricka & umgås.

Så va det här att bruden som jag har känslor också var där. Hon har pratat med mig och sagt att hon bara vill vara min vän.
Personligen tycker jag det är helt okej om det inte var för att hon är så öppen med alla vad hon gör i sitt liv.
Hon berättade för alla att hon skulle dra iväg från festen tidigare till en kille i ettan (vi två går i tvåan) och vara med honom. Hon sa liksom indirekt att hon ligga med honom.

Detta svider och jag vet inte vad jag ska gör, känner mig jävligt värdelös just nu ;'(

Svårflörtad?

351 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

131 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 131 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..