Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gillar tjej

Postat av Skjut den 16 April 2011, 10:32
5 kommentarer · 417 träffar
Hejsan! Nu är det så att jag gillar en tjej (noshit?!). Tjejen är väldigt söt och har bra personlighet, är väldigt snäll och trevlig. Det mesta pekar på att hon är mina drömmars kärlek (har ingen aning om hur hon känner för mig dock).

Första gången vi träffades var på en förfest hos mig för något år sedan, då var jag inte intresserad av henne utan stötte och strulade på hennes kompis, detta var dock bara en one-time incident. Dock ångrar jag detta som fan då att ha stött på hennes kompis inte är särskilt bra med tanke på att jag vid detta tillfälle gillar henne.

Jag har vid flera tillfällen märkt att hon kanske gillar mig, t ex. på en fest så har hon gått fram och pratat med mig och varit hur glad som helst för att senare flera gånger lämna rummet när jag kommer in i det. (är detta något spel att lira svårflörtad eller bara ett sätt att verka ointresserad för att få mig intresserad? har ingen aning om vad som sker tbh)

Hur ska jag göra? Hon verkar vilja träffas fast ändå inte, hon verkar vara någon som lirar nåt svårflörtadspel, dock är jag outbildad när det gäller tjejer och deras sätt när det kommer till kärlek.

Är blyg som fan när det kommer till att gilla en tjej, har aldrig haft ett riktigt förhållande men vill verkligen starta något med denna tjejen, hon ger mig rysningar som är obeskrivliga :)

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..