1
Fick inte in snoppen.
Postat av msunden den 15 April 2011, 20:09
115 kommentarer · 15 936 träffar
Hej Fragbite.se!
Igår kväll fick jag turen att få till det med en tjej jag har träffat i ca 1månad, när det väl är dags så kommer förspelet.
Vi tar av kläderna, ner under täcket och leker å smeker..
Tjejen blev våt, men jag kände att min snopp inte var 100% hård, utan runt 75-80%.
Iallafall!
När jag väl flyttar mig och ska köra in den i missionären, då går det inte.. Fick panik försökte och försökte och bad henne göra det, gick inte heller..
Tjejen, 19 år, är oskuld. Jag, 20 år, har haft sex 6 gånger innan..
Varför detta händer har jag ingen aning om! Men det blev en pinsam stund men vi skrattade åt det sen. :)
Jag var inte så nervös, men hon var..
Inget fel med henne, go kropp, riktigt fin ansikte, fantastiskt upphetsande stön..
Vi testade också igen (3 gånger sammanlagt) och 3e gången kände hon (och jag) att ollonet kom in iaf, jag juckade långsamt i ca 10 sek, men sen åkte den ur..
Då gav jag henne en fin liten örfil på pannan och sa fy dig!
Men vi skrattade åt det och kom överens med att testa igen någon annan gång;)
Vad kan felet ha varit? Var hon lite för trång för min dase eller? :(
Diskussion: Har detta hänt dig?
EDIT:: Vi har bara pratat nu och vi ska träffas ikväll. Så får väl hoppas att den går in denna gången och att skohon inte krävs..
Kör en edit senare.
EDIT2 : Sov över hos henne inatt. Skräckfilmer osv. Men inget sex! Hon fick sprut mens helt plötsligt.. Menmen, lite juckande blev det och mensfläckar på mina fina mjukisar! :(
KOMMER MED EDIT.
Igår kväll fick jag turen att få till det med en tjej jag har träffat i ca 1månad, när det väl är dags så kommer förspelet.
Vi tar av kläderna, ner under täcket och leker å smeker..
Tjejen blev våt, men jag kände att min snopp inte var 100% hård, utan runt 75-80%.
Iallafall!
När jag väl flyttar mig och ska köra in den i missionären, då går det inte.. Fick panik försökte och försökte och bad henne göra det, gick inte heller..
Tjejen, 19 år, är oskuld. Jag, 20 år, har haft sex 6 gånger innan..
Varför detta händer har jag ingen aning om! Men det blev en pinsam stund men vi skrattade åt det sen. :)
Jag var inte så nervös, men hon var..
Inget fel med henne, go kropp, riktigt fin ansikte, fantastiskt upphetsande stön..
Vi testade också igen (3 gånger sammanlagt) och 3e gången kände hon (och jag) att ollonet kom in iaf, jag juckade långsamt i ca 10 sek, men sen åkte den ur..
Då gav jag henne en fin liten örfil på pannan och sa fy dig!
Men vi skrattade åt det och kom överens med att testa igen någon annan gång;)
Vad kan felet ha varit? Var hon lite för trång för min dase eller? :(
Diskussion: Har detta hänt dig?
EDIT:: Vi har bara pratat nu och vi ska träffas ikväll. Så får väl hoppas att den går in denna gången och att skohon inte krävs..
Kör en edit senare.
EDIT2 : Sov över hos henne inatt. Skräckfilmer osv. Men inget sex! Hon fick sprut mens helt plötsligt.. Menmen, lite juckande blev det och mensfläckar på mina fina mjukisar! :(
KOMMER MED EDIT.