Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bruden.

Postat av go4it den 13 April 2011, 20:33
15 kommentarer · 304 träffar
Hej alla glada.

Känns lite fel att fråga på fragbite men hoppas att ni kan ge mig tips.

Ska berätta mitt lilla sk "problem"

I hela mitt liv har jag aldrig haft problem med att "haffa" brudar. Har aldrig behövt jaga dom jag gillar utan dom kommer till mig, alltså ingen utmaning.

Nu har jag fått kontakt med en brud som är så torr att det är sjukt (förmodligen det som gör att jag är fäst vid henne) man kan säga att jag "måste" ha henne.

Började snacka med henne för ungefär ett år sedan och har verkligen testat allt mellan himmel och jord. Men det är helt omöjligt det går bara inte, hon släpper inte till.

Jag är som besatt av henne, låter lite sjukt menmen.

Vi snackar ofta och vi har varit på ett antal fester och jag har försökt och försökt. ibland verkar det som om hon gillar mig.. men ändå inte? får väldigt konstiga intryck av henne kan man säga.

Så jag undrar har ni några tips åt mig? tro mig har testat allt.

kommer ni medd några bra tips som funkar kommer jag edita och ni kommer få höra hur de går.

thx

EDIT.----------------------

Känner för att edita lite om vad som hänt..

i Fredags var jag och några polare på en fest vid sjön som vi nu bor vid och de va en eld tänd och alla sjöng och hade det roligt.
Sen efter ett tag så kom någon och satte sig brevid mig.. gissa vem?
Jo tjejen jag har berättat om.
Vi snacka i stortsätt hela kvällen om allt mellan himmel och jord hade det trevligt osv.

Nu har hon börjat skriva till mig dagligen har inte ens skrivit till henne en ända gång då jag lyssnat på vad ni sagt.

Känns somom det börjar gå framåt. eller vad säger ni?
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..