Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hon gav mig

Postat av Noteah den 11 April 2011, 17:09
86 kommentarer · 508 träffar
Tja alla är på fragbite.

För drygt en månad sen införskaffade jag mig en härlig flickvän, ja, jag älskar verkligen henne. Allt gick på bra och så tills första gången vi skulle ha sex.

Det var lite spänt, då hon är lite yngre än mig, men det gick på bra. Vi använde oss inte utav någon kondom till en början. Senare åkte kondomen på och vi hade frid o fröjd, härligt att vara ensam hemma och få göra vad man vill utan att syskon eller föräldrar ska förstöra.

Men anyway så har det gått en snabb men underbar månad, eller vänta nu, underbar?

Nej knappast underbar, det kliar, det svider och fy och fasa.

Jag tänkte till en början att det inte skulle vara något problem och att det skulle försvinna relativt snabbt, men icke.

Det fortsatte att svida, och det svider även idag, jag är väldigt orolig över att det ska vara något sånt skit man inte vill ha, men samtidigt ger jag mig själv tanken på att hon är 15, oskuld sen innan, det är det som ger mig en liten funderare.

Kan könssjukdomar bara uppstå sådär? Eller vafan är det för fel på mig, hatar mitt läge. Vill inte berätta för henne iheller, det skulle bli knas mannen. Eller jag kanske ska berätta för henne, det kanske skulle bli bättre, eller sämre? Alltså jag vet inte själv vad jag vill och ska.

Vi har haft sex efter den första händelsen, både med och utan kondom, vi har det väldigt trevligt tillsammans. Jag vill verkligen inte förstöra det vi har och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Jag ska förmodligen besöka ungdomsmottagningen på torsdag så ni behöver inte sitta och skriva att jag ska göra det.

Men jag vill gärna ha lite tips och sådant för att kunna lugna ner mig, det skulle betyda mycket.

_________________________EDI T_____________________________ ________

Bruden ringde just, helt förtvivlad och ledsen, jag blev riktigt orolig på grund av det här med svidandet och så. Hon börjar gråta i luren och frågar vad fan jag har gjort så försvarar jag mig bara med ett enkelt "Förlåt, det var dumt gjort".

Efter en stunds tystnad så hörde jag hennes röst igen, helt glad och vild. Och senare efter det berättade hon att hon bara testade mig.
Hon skulle se om jag verkligen brydde mig om henne, så ja, tänkte jag och slängde ifrån mig några sköna kommentarer på det hon nyss berättat för mig.

Jag var lättad. Riktigt lättad, jag trodde hon skulle prata om det här med svidandet. Men hon kanske inte har det? Det är kanske bara jag?...

Ahaja, nu ska jag dra mig mot sängen om hoppas på en bra dag imorgon. Om det går det nu längre. Hoppas på att lösa detta problem på torsdag efter skolan. Orkar inte med skiten längre...

_________________________E DIT#2_________________________

Idag har nog varit en av de värsta dagarna i mitt liv, helt seriöst. Det gör så fruktansvärt ont nu... Det känns som det sitter en jävla glasskärva i urinröret på mig.

Och inte nog med det, så ringde bruden innan, hon grät i telefonen, och sa att vi var tvungna att träffas, hon ville prata lite serious talk. Jaja, jag får väll stå i som en man, jag har trots allt varit clean innan händelsen. Det enda jag kan tänka mig är att hon ärvt könssjukdomen, något annat kan jag inte tänka mig, jag har haft sex förr, och då har det aldrig varit problem.

Tur, att jag ska besöka ungdomsmottagningen imorgon, klarar inte med den här skiten länge till.
Jahaja, peace out så länge, kommer med update när jag kommit hem från skola/UM.

_____________EDIT#3_________ __ ____________________

Hallå fragbite. Idag efter skolan besökte jag UM, och det visade sig att jag inte ens fick testade mig, vi var tvungna att boka tid... Trodde inte det behövs, men ja anyway så börjar det faktiskt gå över lite, visst det är lite svid kvar, men inte så värst. Men kan väll lika bra åka och titta mig.

DOCK tidigare idag så fick jag väll en något sådär hård boll rätt på pungen(på idrotten) Och därefter var jag tvungen att sätta mig ner och dricka lite vatten. Illa som fan mådde jag. Efter vatten kommer pisset, så toalettbesök var nästa. Därav märkte när jag drog tillbaka förhuden en röd ring, tro mig nu. Det var inget utåtstickande äckelskit, utan en röd blodring runt hela förhuden. Sjukt skumt. Inte för att det skulle vara kopplat till det med idrotten men, ja.

Men nu senare när jag kom hem från UM, så gick jag ut en runda, en rätt så lång faktiskt. Behövde den friska luften och få tänka lite för mig själv.
Efter en del gående så märker jag av att jag började bli lite pinkinödig. Jag hade för långt hem och tänkte, sure jag är kille, jag kan stå upp o kissa herregud(föredrar att sitta, skönare imo), senare till min förvåning märkte jag att den inte sved "så mycket", som det gjorde innan, men däremot nu efter kvällsmaten så besökte jag toaletten, där till min förvåning när jag trodde det var slut, så kom den här glasbit-aktiga känslan tillbaka. Det typ skar och gjorde ont.

Givetvis så berättade jag allt om hur det är för UM och de kunde inte veta säkert, men det hördes mest som många sagt, urinvägsinfektion.

Aja, jag ska dit på måndag nästa vecka, ska även träffa bruden nu i helgen. Så jag kanske borde sätta mig ner och ta en snack med henne. Vi har inte pratat så mycket på de 2-3 senaste dagarna. Menmen, jag kommer väll med update när det är dags förmodar jag.
Och jag uppskattar verkligen alla seriösa, har fått några pm, och det är jag väldigt tacksam för. Riktigt snällt av er att dela med er av vad ni kan.

Diskutera gärna om just detta ämnet, då kanske det skulle framhäva någon vettig sak som går in i min skalle.

Tack på förhand. Mvh Noteah

Klamydia?

211 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

86 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 86 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..