Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

min sommar [HJÄLP]

Postat av dulköm den 11 April 2011, 00:26
6 kommentarer · 222 träffar
Hejsan ännu en gång!

Min förra tråd om att jag skulle bli av med oskulden blev större än vad jag trodde, ursäktar att jag inte fortsatt uppdatera den. Kort och gott, jag faila. Ni som inte läst och vill ha nått att göra, varsågoda!
http://www.fragbite.se/?thread ID=929677

Kort och gott, min sommar, 2011, nu jävlar! I sommar ska jag bli av med den förjävliga oskulden. Att sitta hemma på rummet och runka till någon halvtaskig p-rulle är inte okej någonstans! På fester lyckas alltid någon dra igång "sanning&konsekvens", jag som är 17 år (18 i sommar) och fast besluten om att en vacker dag ha sex för första gången får alltid ljuga ihop "hur många jag har legat med" eller "hur första gången var". Mina polare vet inget, dom tror jag är king! Tog ju faktiskt en 18årings oskuld förra veckan, och helgen innan det hade jag meningslöst sex med en bitch på mcdonalds toaletten inne i stan.

SNÄLLA fb, jag får panik. Jag vill inte ligga med vem som helst! Isabelle var perfekt. Kanske inte en Mischa Barton, men perfekt i mina ögon.

Det finns en tjej i min skola som jag har fått reda på genom en kompis kompis att hon faktiskt är intresserad av mig. Festat med henne några gånger och vi har gemensamma kompisar så har snackat med henne i cafeet också. Tänkte ställa minus mot plus.
+ rolig
- två år yngre
- inte snyggast i världen

Fragbite, är det värt att träffa denna brutta? Chattar med henne på facebook atm, ska jag lägga in en stöt? Ska jag dissa henne och knulla en hoe som faktiskt varit med i spelet ett tag?

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..