Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Livs Kärlek

Postat av 1950 den 9 April 2011, 23:17
22 kommentarer · 201 träffar
Tjena Fragbite!

Från 4:an så har det gått en tjej i min klass och jag har varit otroligt kär i henne. har frågat om hon vill bli tsm 2 ggr och fått ett nej båda gångerna. De senaste året har hon haft lite mer kontakt med mig och de känns som att jag vill explodera. har åkt till stan med henne 2 ggr (kompis var med båda ggrna) och det känns som att vi har blivit mkt bättre vänner den senaste tiden. hon är otroligt vacker. Perfekta rattar finaste göten. Och jag har sett hennes missimutta en gång då en kille råkade dra ner hennes byxor och trosor och då höll jag på att explodera. Det var ju otroligt synd om henne också men man fick ju en vacker syn den dagen. Sedan hon börjat i skolan så har hon mognat till o är antagligen den snyggaste i skolan. Det finns en kille som hon har väldigt mkt kontakt med och man blir ju avundsjuk och frustrerad känner ibland som att jag bara vill klippa till killen. Hon är mogen och hon verkar vara rätt kåt ibland så fragbite är det värt att försöka få ett förhållande eller ett ligg? :)
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..