Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fredagen som failade

Postat av Merciless Gladiator Jackzon den 4 April 2011, 22:13
70 kommentarer · 456 träffar
Hur mår alla glada jävlar efter helgen som varit? Själv för mig blev det ju inte riktigt som planerat.

Fredagen såg ut med att vi ett par polare skulle dra över till Danmark och köpa massvis med krök (Vi alla är 17-18) sen tillbaka till festen där vi bor i Malmö, och på festen skulle en brud jag snackat under några veckors tid, även träffat på fritiden vara där och hon ville däcka hos mig efter festen så det var ganska WIN, hela inne!

Vädret va riktigt härligt och det började perfekt, började små kröka i DK och fick en skön lullig känsla i kroppen, fortsatte kröka och kröka, mixade Öl / Bacardi Razz / Vin på ganska tom mage.

Tog tåget tillbaka, bruden vi kan kalla henne Jenny, skulle åka med oss till festen så vi mötte upp henne vid bussen. På bussen börjar det svartna lite för mig, tänkte mig inte för och tog väll någon öl till.

Jag kan inte minnas hur vi anlände till festen :( Och har svaga bilder i huvudet från festen.. Minns att jag gick ut och satt på en bänk, började spy sen mitt i allt va massa folk runt om mig.. och bruden bredvid. PINSAMT.

Gick in igen, folk frågade hur det var med mig men jag viftade bara bort dom och sa att allt var OK. Satte mig vid datorn och slog på Vurtne 60-66 Mage PvP haha vet inte varför bara minns det. Sen var det dags att spy igen, och mycket mer än såhär minns jag inte, trillade i buskar lite och fick en riktig jävla pinsam snefylla.

Fick höra mer pinsamma saker idag i skolan som att en polare hade varit på samma buss så hade jag hoppat i bussen och skrikit och vinkat och var skitglad, och en annan hade ringt mig så hade jag varit sjukt kaxig. Kan verkligen inte minnas detta och skäms som fan! Men det värsta var nog att "Jenny" råkade få lite spya på sin jacka.. fattar inte hur i helvete jag lyckats. Vi har inte pratat sen fredags, konstigt nog! o_O

Borde jag höra av mig till henne? Be om förlåtelse etc vad ska jag säga?!

Har ni varit med om liknande pinsamma snefyllor? Dela med

FREDAG IDAG IGEN HOPPAS VI ATT DET GÅR BÄTTRE IDAG! Vad ska ni hitta på idag?! :D

Peace
Föregående tråd
Nästa tråd

70 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 70 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..