1
Är jag bara hennes snuttefilt?
Postat av m0rfar den 28 Mars 2011, 01:06
25 kommentarer · 172 träffar
Jag har haft kontakt med en tjej en längre tid över internet, kanske 1 år sammanlagt. Det är så att jag gillar henne, men har inte fångat henne eller vad man ska säga. Vi har varit på date en gång och det var hon som bjöd ut. Efter det har vi mestadels snackat över nätet. Nu till saken och det är att hon verkar ha någon slags relation med någon snubbe som jag inte känner. Hon skriver att hon mår skit pga denna relation och tydligen är det någon som ringer henne hela tiden. Hon säger att relationerna håller på krackelera. Grejen är den att jag nu ser det som att jag blir någon slags snuttefilt till henne. Hon skriver att hon mår dåligt hela tiden, men jag bryr mig inte för jag vill bara träffa henne igen och liksom charma henne. Men nu senast så när hon berättade om att hennes relationer håller på krackelera så började det bli sent och hon frågade om vi kunde chatta imorgon istället. Det jag svarade med var typ "nja jag vet inte". Då blev hon upprörd och sa att hon blev sårad.
Jag vet att jag kan fånga henne om jag får spela mitt spel, för tror hon är lite kär i mig faktiskt(dock kanske hon blir attraheterad av andra killar då vi inte setts på ett tag). Men vet inte vad jag ska göra som nästa steg. Har inte svarat på hennes senaste sms och funderar på att helt enkelt skriva att det kanske bäst att hon glömmer mig helt och hållet.
Tror ni det kan funka? Eller hur tar man sig ur en sån här situation?
Jag vet att jag kan fånga henne om jag får spela mitt spel, för tror hon är lite kär i mig faktiskt(dock kanske hon blir attraheterad av andra killar då vi inte setts på ett tag). Men vet inte vad jag ska göra som nästa steg. Har inte svarat på hennes senaste sms och funderar på att helt enkelt skriva att det kanske bäst att hon glömmer mig helt och hållet.
Tror ni det kan funka? Eller hur tar man sig ur en sån här situation?