Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbites policy bör ändras?

Postat av GeT_a_BiKe den 17 September 2010, 08:42
59 kommentarer · 321 träffar
Hej. (Vågar inte skriva något annat kanske får bann)

Nu har jag blivit riktigt trött på fragbites regler och hur hårda moderatorerna är när det gäller dom. Och så blir bannsen längre... längre... och längre för varje bann. Även om man fått varningstyrka 2/10 så kan det bli upp mot 2 månader. Är inte det lite att ta i?

Sen får man ju inte sprida glädje på detta forum heller. Tex om man gör en tråd med ett Youtube klipp bara och inget mer. Kanske skriver någon rad i tråden bara men inget som ger upphov till en såkallad "vettig diskussion". Om dom trådarna inte inehåller något riktigt tråkigt klipp eller så så uppskattas dom ofta. Men ska då TS få bann för det? Det luriga är ju att ibland får vissa bann för en sak och andra inte..

Sen den roliga regeln om att man inte får skriva något som tillhör diskussionen. För det första är det en rolig grej på fragbite att någon startar en combo och folk följer med. Många tycker ju att det är roligt så varför ska vi inte få göra det utan en fet bann? Sen får man ju inte skriva tex "#9 har det! :D" för då tillför man TYDLIGEN inte diskussionen något. Men vänta nu. Hur kan man inte tillföra diskussionen något om man visar att man tyckte att någon tidigare kommentar var bra etc? Man visar ju att man håller med thats it.

Sen gillar ju en del moderatorer att slänga ut banns på en kommentar som är tex "Nice" om tex TS har berättat något som man tyckte var nice. För då är det ju så klart en onödig kommentar! Självklart!

Har verkligen inget imot att man får bann för att skriva tex(Nu måste jag skriva det ni kan väl be mig ta bort det ist för att banna mig om det nu är så.) Neger, Blatte jävel, Svartskalle etc etc. Sen att för att trakassera någon bör man självklart få bann för också eller om man länkar någon bild på någon genom facebook etc. Inte så snällt att hänga ut folk på internet lixom.

Förväntar mig inte att någon läser detta ville bara skriva av lite av min ilska :) Detta gäller dock inte för alla moderatorer. Finns fortfarande moderatorer med humor och själ.

Diskutera vad ni tycker bör ändras i fragbites policy

Bjuder på stavfel samt dålig grammatik

Bör en del regler ändras?

105 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

59 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 59 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..