Hejsan, alla fragbite-användare som ville veta vad som fanns under rubriken.
Jag går rakt på sak.
Någonting är mycket sjukt med det här forumet. Det här forumet, mina damer och herrar, lider av en mycket allvarlig, djupt rotad sjukdom som vi har tillåtit sig spridas, likt högaccelererande cancer, över hela fragbite, från dess ytterkanter ända in i dess kärna, av det heliga forumet. Jag kan känna stanken, den hemska stanken av dem, överallt. Från början var den svag som en avlägsen doft; har nu växt sig till att bli en vämjelig stank som lagt sig som en tjock dimma över våra sinnen, och förpestat oss, tvingat oss till att göra oss vana vid dess närvaro, ända tills vi inte längre tänker på den. En stank! som inte kommer släppa taget om fragbite om vi inte gör en helrensning. Det här illasinnade problemet kräver åtgärder, drastiska sådana. Men det är inte jag att bestämma. Det är vi, allesammans, tillsammans, mot dem.
-Det handlar självfallet om poliserna.
De är poliser; de har titeln, men de har inga rättigheter utöver det, som de uppenbarligen tror.
För 2 dagar sedan kom det upp en tråd som handlade om någon tjej som är över på den andra kontinenten och har vunnit ett OS-silver i att trampa sjukt ihärdigt på en cykel.
Mitt svar på det är, ja, vad tror egentligen folk, 'Whatever'.
Vad får jag för det?
Ja, det kan ni nog gissa.
Två dagars ban. Varför? Vilken paragraf bröt jag mot när jag skrev den kommentaren?
Mitt svar på hennes OS-silver var 'Whatever'. Jag bryr mig inte. För den kommentaren belönas jag med 48 timmars fullständig avstängning från forumet, och - jag vet inte. Jag fattar ingenting. Får jag inte längre lov att berätta att jag inte bryr mig om en lycklig OS-vinnare?
Hade jag fått samma behandling om det handlat om Stefan Holm som vann OS-guld i höjdhopp?
Eller är det så att jag fallit offer för en feminist, eller möjligtvis en cykelfantast, eller ännu värre, för min del som blir drabbad, en kombination av de båda, som inte kan låta bli att dela ut lite extra-ban så fort jag vill visa, så som jag är fullt berättigad till att göra, min stora likgiltighet till prestationer inom sport och idrott, som jag avskyr?
Här nedan, gott folk, ger jag er chansen att betygsätta poliserna här på fragbite.
Skalan går från 1 till 5.
1 är uselt. 3. är godkänt. 5 är världsklass.
Ni bestämmer.
I vrede,
er högst godmodige Strangelove.
edit:
Här är länken till tråden:
http://fragbite.com/?threadID= 615955&commentNr=25#comment25
Trådskaparen frågar, i en enda mening, vad vi tycker om Emma Johanssons OS-silver. Jag ger mitt svar. Det är inte en fråga som kräver en stor utläggning. Han vill bara veta vad vi tycker. Mitt svar är whatever, som vem som helst, som inte levt sitt liv under en sten, förstår betyder: jag bryr mig inte om det.
Och jag vill även passa på att säga att jag skrivit i många kommentarer att jag fått en ban riktad mot mig, men så är inte fallet, som #38 så vänligt nu påpekat för mig. Min kommentar har helt enkelt blivit borttagen, och det är bara det, även om det var en felaktigt bedömelse, och då har jag blivit avstängd på grund av mina tidigare varningar.
ny edit:
Detta är riktat till er som besöker tråden för första gången. Läs #37 och #43 innan ni dömer mig. Jag är trött på att se alla användare som kommer in här och, utan att läsa tidigare inlägg, dömer mig med argument som jag redan har försvarat mig mot 2-3 gånger.