Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag har haft Fragbite Premium nu i två veckor och kan säga att det är rätt nice. Att kunna filtrera bort kommentarer från folk under 15 är nog den bästa funktionen. Rätt nice också att man blir bjuden på CSträffar med diverse spelare också (y).
#11 Vad kan jag säga, de som inte passar in i den här exklusiva klubben kan komma att frysas ut. För mig tog det tre år med PREMIUM-medlemskap innan jag fick möjlighet till PLATINUM. Så till er som precis har börjat betala - kämpa på!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Ett tips, köp PREMIUM!
Inte en jävel skulle köpa det xD
OnT: Det tål att tänkas på, antar det kommer vara gratis med intervjuer och nyheter ett bra tag framöver.
Väldigt få som vet om vilka som har detta och de som vet blir oftast bannade.
http://fragbite.se/forum/ovrigt/ovriga-tradar/thread/1227884/stefan-lofven-utlyser-nyval
Kan ju säga att det är riktigt jävla nice!
Det går endast att köpa ifall du har någon annan titel än vanlig användare, avstängd eller noob.