Jag har en vän som är lite speciell
Hej. Innan du läser detta så kan du ha lite delade meningar om det jag har skrivit. Detta är absolut inget troll inlägg för då skulle jag inte skriva det.
Jag har en kompis som när vi spelar cs kan gå in i sin "lilla egna värld". Detta är jätteläskigt då han inte svarar oss när vi försöker kontakta han. Han blir då jättetyst och lyssnar inte. Är detta ärftligt? Är det farligt?
Snälla hjälp. Vad har han för diagnos? Har fått höra olika alternativ så som lätt gradig autism och ebola. Hjälp!
Säg åt din mogna polare att skriva ett pm till mig så han kan få ett par mogna polare
Jaha fan vad smarta pojkar!!
När ni upplever någon situation t.ex våldtäkt gå in på fragbite och skriv en tråd om hur man hanterar situationen. Önskar jag kunde vara i eran kompiskrets men mamma sa redan vid tidig ålder att man inte borde hänga med idioter :)
Dessutom förstår jag inte varför ni inte googlar ett liknade scenario? Då får ni säkert upp olika svar. Det finns säkert extremt många handikapp hemsidor mm att läsa sig fram om liknade situationer om detta.
Att få ett seriöst svar här på fragbite lär inte hända. Peace out!