Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Magproblem

Postat av Forthewin den 12 Juli 2015, 00:47
23 kommentarer · 1 058 träffar
Hej!
Som rubriken lyder så har jag magproblem som stör mig rejält!
Jag har i arv en känslig mage men det började med att jag var lös i magen. När jag gick till jobbet och det blev lunch (jag var jätte hungrig) så kunde jag inte käka mer än kanske 1 tugga av en pizza slice (det var pizza och tacobuffe) utan att känna illamående och jag var tvungen att spy. Jag tog 10 min av rasten av att sitta på toaletten och var lös i magen. (kan inte så mycket om bajs men ena änden var svart medan resten var ljustbrunt om det avslöjar någonting). Jag kom hem och försökte få i mig mat så gott det gick.
Dagen efter så jobbade jag igen och satt på toa och kunde inte käka mer än 2 pizza slice utan att känna kräk-känningar.
Dagen efter det så jobbade jag (utan rast så jag gick aldrig på toa) och sedan åkte och gymmade. På kvällen åkte jag till en polare och där var jag tvungen att gå på toa 2 gånger under 1 h pga lös i magen. Den andra gången jag satt på toa så gjorde det förbannat ont när jag bajsade så man ville bara försvinna.
Jag är dålig på att veta vad det kan vara så önskar bra och inga onödiga kommentarer :)

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar