Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
12

Finns det några 10+ aktiva kvar?

Postat av RENEGADE|UnforgiveN den 27 Maj 2013, 18:09
357 kommentarer · 4 642 träffar
Wowawiwa, att tiden flyger när man har roligt kan man ju lätt säga. Den 23/5 år 2003 så hittade jag till den här sidan, hur jag hamnade här är dock glömt. Men jag minns att man hade hittat en sida/forum där det fanns likasinnade, kan väl säga att forumet såg väldigt annorlund ut då, både layoutmässigt och användarmässigt.

- Man minns hur 2003-2004 SK.swe var dominanta över lag som 3D, team9 etc, tills NoA kom och rockade scenen.
- Man minns spelare som brunk, Queen, Legenden.
- Man minns hur spektakulärt det var att titta på demos från det Amerikanska laget - TEC| då alla i staterna oftast använde ingame snack på den tiden.
- Jag minns hur jag skulle åka och demonstrera med plakat där det stog "LÄMNA FRAGBITE IFRED" i stan när fragbites servrar blev nerstängda samtidigt som antipiratbyrån plockade ned TPB servrar första gången 2005/2006.

Samtidigt jobbade man sig igenom ranksen på frabite från resultatnisse, forumpolis och nattcup-admin tills det att man la bössan på hyllan.

Jag har väldigt svårt att minnas namn, men Tomas och Filip såklart, Fajri pratade man med mycket på den tiden också i admin kanalerna, Xantha från poliserna minns man. Det fanns en hel del man pratade med i #fragbite också, fast alla nicken minns man inte.

Även om bössan las på hyllan så har frabite varit min startsida så länge jag kan minnas, skulle våga påstå att den har varit det i över 10 år nu. Det känns som det finns någon speciell connection med den här sidan som man aldrig vill bli av med, plus att det är ju kul att hålla sig någorlunda uppdaterat på vad som händer i scenen.

Så för att inte göra min nostalgi-tråd för lång undrar jag, finns det många användare kvar på fragbite som har varit här aktivt i 10+ år? Man kanske känner igen några nick och börjar minnas.

Skål för 10, och skål för 10 till!
Föregående tråd
Nästa tråd

357 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar