×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.

Danmark

Efter Majorvinsten: zonic hintar om att pensionera sig

1
"Jag börjar bli lite trött," säger supertränaren.
Danny "zonic" Sørensen har precis blivit den första i världen att vinna sex Majors när Falcons Esports vann IEM Cologne i helgen. Det är en unik prestation, men coachen börjar kanske bli trött.

I en intervju med Eefje "Sjokz" Depoortere efter finalen hintade han om att det eventuellt var dags att lägga ner karriären snart.

"Jag kan känna att jag börjar bli lite trött," sade dansken. "Det har varit några långa år. Barnen börjar bli äldre. Jag vet inte [om jag kommer gå i pension snart]. Min fru står precis här borta och det är alltid upp till henne, vi tar det säsong för säsong. Men ja, jag börjar bli rätt trött nu."

Han förtydligade senare uttalandet i ett inlägg på X. Han berättade att han räknat på antalet resedagar under 2025 och hade under hela vårsäsongen bara varit hemma 35 dagar.



Artikelbild: Stephanie Lindgren/Blast
Videokälla: Dreamhack

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?> DisplayTemplate("related");?>
Laddar..